رویدادها آرشیو خبر ها
در آرزوی بازگشت به یوونتوس سوختــم!

در آرزوی بازگشت به یوونتوس سوختــم!

مروری بر شش اظهارنظر در رسانه‌های ورزشی ایتالیا در روزهای اخیر ما را با شنیدنی‌هایی جالب در خصوص نیت باشگاه میلان در جذب دو بازیكن یووه، تمجید كارشناسان از ترانسفرینگ باشگاه و اظهارات احساس برانگیز سرمربی یووه در فصل 1991‐1990 مواجه می‌كند.

 

― برونو پیتزولو مفسر كهنه‌كار فوتبال ایتالیا شبكه تلویزیونی Rai اعتقاد دارد:

 

یوونتوس در بازار نقل و انقالات نه تنها موفق شد با شناسایی مشكلات تیمی‌اش در فصل گذشته یارگیری كند بلكه به شكلی موذیانه با جذب دو بازیكن كلیدی رقیبان جدی‌اش ناپولی و رم آنها را ضعیف و خود را تقویت كرده است. آنها به وضوح در این فصل از سایر رقبا قدرتمندتر شده‌اند.

 

― ماسیمو پاوان ورزشی‌نویس نام‌آشنای ایتالیایی در گفتگو با «اسپورت ایتالیا» خاطرنشان كرده است:

 

من معتقدم اكسل ویتسل در نهایت به یووه می‌آید! اگرچه شاید این انتقال در ماه ژانویه نیز صورت نپذیرد اما تردیدی ندارم كه ژوئن 2017 او در تورین خواهد بود.

 

― مائورو سوما روزنامه‌نگار و مدیر شبكه تلویزونی Milan TV می‌گوید:

 

ثبت و امضای قرارداد با كنسرسیوم چینی متقاضی خرید باشگاه میلان آنقدر طولانی شد كه فرصت خریدهای مد نظر سرمربی تا حدود بسیار زیادی از دست برود. متئو موساكیو هافبك ویارئال كه با تمدید قراردادش در اسپانیا ماندنی شد؛ پیوتر زیلینسكی كه به ناپولی پیوست و ماركو پیاتسا و خوان كوادورادو كه این فصل در یوونتوس توپ خواهند زد، همگی گزینه‌های كلیدی میلان برای این فصل بودند.

 

― جی‌جی مایفردی مربی 69 ساله ایتالیایی در گفتگو با روزنامه «كوریه‌ره دلو اسپورت» گفته است:

 

من در سال 1990 به جای دینو زوف بزرگ روی نیمكت سرمربیگری یووه نشستم. ركورد تلخ شش شكست پیاپی تمام آرزوهایی كه برای یووه داشتم را سوزاند. شاید نیاز به زمان بیشتری برای رویا ساختن در این تیم داشتم. در تخیلم همیشه منتظر بازگشت به یووه بودم اما این اتفاق هرگز برایم نیفتاد و من در این آرزو تا همیشه سوختم.

 

― جوزپه اورسینو مدیر ورزشی باشگاه كروتونه در گفتگو با TMW گفت:

 

ناپولی همانطور كه نفرات خوبی را در تابستان از دست داد، اما به همان اندازه بازیكنانی با كیفیت جذب كرد. من عملكرد ساسولو در ترانسفرینگ را نیز بسیار هوشمندانه دیدم. با این همه فراموش نكنید این یووه است كه در نقل و انتقالات از همه بالاتر ایستاده.

 

― ماریو اسكونچرتی ستون‌نویس روزنامه كوریه‌ره دلا سرا در بخشی از یادداشت‌اش درباره عملكرد تیم‌های سری A در بازار نقل و انتقالات نوشته است:

 

بله. در فوتبال هر اتفاقی ممكن است روی دهد و هر تیمی شگفتی خلف كند اما با مرور و بررسی یارگیری ناپولی و یووه در ترانسفرینگ تابستان 2016 باید پذیرفت كه اختلاف سطح قابل توجهی میان این دو تیم و سایر باشگاه‌ها وجود دارد؛ هرچند میان ناپولی و یووه همیشه فاصله‌ و شكافی معنادار وجود دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: